Informacja w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczku
Zarządzeniem Nr 13.2020 z dnia 30 września 2020 roku Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Buczku wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczku. Funkcję będzie pełniła Pani Monika Klewin .
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora do spaw dostępności dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Buczku było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Buczku;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Buczku;
- monitorowanie działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Buczku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczku
– Pani Monika Klewin
adres do korespondencji: 98-113 Buczek ul. Szkolna 3A
telefon: 43/ 677 41 59 ; 502 930 464
e-mail: sekretariat@gopsbuczek.pl
Zarządzenie Nr 13.2020 z dnia 30 września 2020 r. Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Buczku w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności.
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( t. j. Dz.U z 2020 r poz. 1062 ze zm.).